Dieta wegetariańska + nabiał na 14 dniDieta wegetariańska + nabiał na 14 dni

🧀 Dieta wegetariańska + nabiał na 14 dni

129,00 

Dlaczego warto korzystać z naszych diet?

Samemu trudno jest zadbać o różnorodną i zbilansowaną dietę, a zbilansowana dieta to podstawa zdrowia, długiej młodości i dobrego samopoczucia. Zapewnia odpowiednią ilość witamin i składników mineralnych. Jeśli chcemy, żeby dieta była skuteczna, nie była udręką, a jednocześnie była smaczna i zdrowa – zanim zdecydujemy się watro się do niech przygotować. Pozwoli nam to trwale zachować idealną sylwetkę. I dla tej sylwetki, warto zrezygnować z radyklanego, szybkiego odchudzania, a tym bardziej głodzenia się.

Jesteśmy przeciwnikami szybkiego odchudzania, bo prowadzi do spadku przemiany materii. Organizm zaczyna samoistnie bronić się przed skutkami niedożywienia i zabezpiecza zapasy spowalniając proces spalania. Szybkie odchudzanie może prowadzić również do ogólnego osłabienia organizmu, wypadania włosów, pękania paznokci, pogorszenia cery, a także zmniejszenia ogólnej odporności.

Jeśli nawet uda nam szybko zrzucić zbędne kilogramy, to najprawdopodobniej tuż po zakończeniu diety nasz organizm zacznie domagać się uzupełnienia niedoborów, co często skutkuje powrotem do wcześniej wagi. Mając na uwadze zarówno Państwa komfort jak również zdrowie – przygotowaliśmy pełnowartościowy jadłospis, który pomoże bez stresu i zbytnich wyrzeczeń dojść do idealnej wagi.

Proponujemy Państwu zatem, świadome i zdrowe odchudzanie z możliwością konsultacji, z wykwalifikowanym dietetykiem klinicznym, który na każdym etapie odchudzania może przygotować dla Państwa dietę, uwzględniając upodobania smakowe czy też przewlekłe choroby.

Chudnij z nami i ciesz się długim zdrowiem!

Na początku musimy wybrać kaloryczność.

Wyczyść

Opis

Dieta wegetariańska + nabiał na 14 dni. Wiesz co jesz!

Dieta wegetariańska + nabiał na 14 dni przygotowana została przez dietetyka klinicznego – Mariannę Płońską, która w oparciu o swoją wiedzę kompleksowo opracowała całodniowy jadłospis dostępny pod nazwą – Dieta wegetariańska + nabiał na 14 dni, dostępny  do nabycia w naszym sklepie internetowym. Najkorzystniejszym rozwiązaniem jest dieta miesięczna, bo to jest czas potrzebny aby dostrzec już widoczne zmiany.

Spośród bardzo wielu możliwości opracowaliśmy dla Państwa takie diety, których składniki są łatwo dostępne na  naszym rynku. Jednocześnie szanując Państwa czas – przygotowane diety nie są zbyt skomplikowane, ani pracochłonne. Z łatwością może przygotować ją osoba, która nie czuła się do tej pory zbyt pewnie w kuchni. Co ważne, dieta wegetariańska została podzielona na kalorie, wybierane podczas zakupu, żeby dostarczyć do organizmu odpowiednią ilość niezbędnych składników odżywczych i nie czuć głodu. Należy jeść z umiarem, nie przejadając się. Dobrze gdyby spożywać posiłki o stałych porach dnia, a o ile jest to możliwe to też- w przyjemnej atmosferze. Śniadania i obiady są bardziej obfite, za to kolacje lekkie. Przechodząc na dobrze przygotowaną zbilansowaną dietę nie trzeba się katować, a odchudzanie staje się  przyjemnością.

Kilka słów o dietetyku

Konsultacja z dietetykiem klinicznym

Marianna Płońska – dietetyk kliniczny, studia skończyła na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Jej głównym obszarem zainteresowań jest profilaktyka i leczenie otyłości, a także dieta w różnych chorobach metabolicznych. Swoją pracę dyplomową pisała z dietetyki sportowej, od wielu lat aktywnie korzysta z siłowni, swoich sił próbuje również w fitnessie i bieganiu. Jest pasjonatką pysznego jedzenia, zdrowego stylu życia i kawy. Dietetyka i sport to jej sposób na pełne zdrowia i uśmiechu życie.

Marianna Płońska ułożyła dla Państwa diety, które są do nabycia na w naszym sklepie internetowym.

Diety

Smacznie i zdrowo

Kuchnia wegetariańska ukazuje szerokie możliwości przyrządzania wartościowych i smacznych posiłków bez stosowania mięsa i ryb. Sam fakt odstawienia mięsa jest jednym z elementów zdrowego odżywiania. Jednak to nie wystarczy, bo zasady racjonalnego żywienia stanowią obszerną wiedzę. Dieta wegetariańska + nabiał  na 14 dni da Państwu szansę przekonać, się jak można smacznie i zdrowo gotować. W dostępnej na naszym rynku literaturze  wedyjskiej poświęconej zdrowemu odżywianiu, najczęściej łączona jest praktyka nie jedzenia mięsa z medycyną tybetańską. Praktyki te coraz częściej znajdują potwierdzenie we współczesnej zachodniej nauce o odżywianiu. Dlaczego wegetarianizm jest tak ważny dla naszego zdrowia wyjaśnia wiedza wedyjska, którą Vaisnavowie przekazywali sobie z pokolenia na pokolenie od tysięcy lat.

Współczesne badania naukowe potwierdzają, że człowiek nie ma potrzeby spożywania mięsa, żeby jego organizm sprawnie funkcjonował. Co więcej, udowodniono nawet, że większość chorób cywilizacyjnych rozpoczyna się bezpośrednio, lub pośrednio na skutek spożywania mięsa.

Dlaczego warto samemu gotować?

Korzystając z naszych diet i gotując samodzielnie przede wszystkim wiesz co jesz. Natomiast dieta wegetariańska + nabiał na 7 dni pozwoli Państwu przekonać się, że watro stanąć w kuchni i przygotować posiłek samodzielnie. Wybierając diety gotowe nigdy nie mamy pewności co jemy. Dodatkowo można wybrać sprawdzone sklepy, w których zakupimy zdrowe i bogate w wartości odżywcze produkty. Tybetańczycy wierzą, co zapisane jest w pismach wedyjskich, że posiłki mają naturę i energię duchową, dlatego tak ważne jest kto je przygotowuje. Spożywane przez nas pożywienie mające naturę duchową  jest wynikiem ofiarowania przy pomocy mantr.

Warzywa strączkowe

Do diety warto również włączyć nasiona roślin strączkowych.  Groch, fasolę, bób, soję, ciecierzycę, soczewicę. Są one bardzo cennym źródłem białka roślinnego, którego powinno być w diecie minimum 50%. Są również źródłem wielu składników mineralnych: żelaza, wapnia, fosfor, magnezu, jodu i potasu. A także witamin z grupy B. Regularne spożywanie nasion roślin strączkowych i stosowanie ich jako zamienników mięsa w codziennej diecie ma niezwykle pozytywne działanie przeciwutleniające. Zapobiega kwasicy organizmu. Dieta bogata w strączki może wykazywać działanie antynowotworowe, a także chronić organizm przed rozwojem miażdżycy i chorób serca.

Gotowanie może być przyjemnością

Wegetarianizm to nie tylko moda ale wybrany z pełną świadomością styl życia. Wyeliminowanie z jadłospisu produktów zwierzęcych dla niektórych ma podłoże religijne, jednak zdecydowana większość decyduje się na odstawienie mięsa z przyczyn etycznych lub zdrowotnych. Szacuje się, że w Polsce jest już około trzech milionów osób, które na co dzień stosują dietę wegetariańską. Coraz większa świadomość w naszym społeczeństwie powoduje, że zwolenników wegetarianizmu ciągle przybywa.

Ciekawostki historyczne: Kto pierwszy nie jadł mięsa?

Starożytna Grecja dała Europie podstawy cywilizacji. Także w kwestii idei nie jedzenia mięsa. Z imieniem Piitagorasa musiał zetknąć się każdy, jednak  zapewne mniej osób zdaje sobie sprawę, że Pitagoras był prawdopodobnie pierwszym Europejczykiem praktykującym wegetarianizm z powodów etycznych. Sam wegetarianizm istniał już pewnie dobry tysiąc lat przed jego narodzinami. Ale nie w Europie!

Indie zalążkiem wegetarianizmu

Praktykowano go powszechnie w Indiach, gdzie wiązał się z wiarą w wędrówkę dusz i reinkarnację. Zgodnie z nią, dusza ludzka mogła odrodzić się również w ciele zwierzęcia. Zjedzenie go byłoby więc w pewnym sensie aktem potencjalnego kanibalizmu. Ale nawet tam nie była to doktryna nowa. W zasadzie od kiedy powstała religia, pierwotny człowiek przeczuwał duchową więź z naturą.  Wspólną duszę całego ziemskiego życia. Ponieważ jednak w czasach przedrolniczych niejedzenie mięsa oznaczałoby po prostu śmierć głodową, obchodzono tę zasadę ograniczając spożycie niektórych tylko gatunków zwierząt, z którymi odczuwano szczególny związek duchowy. Albo wprowadzając rytualne oszustwa.  Więcej na ukorzeni: Pitagors, czyli kto pierwszy nie jadł mięsa

Marka

Diety Marianny Płońskiej

Informacje dodatkowe

kaloryczność

1200 kcal, 1500 kcal, 1800 kcal, 2000 kcal, 2200 kcal, 2500 kcal

Może spodoba się również…